La mijlocul lunii aprilie 2023, Renault a anunțat lansarea Noului Clio, o mașină cu o nouă energie, dar aceeași pasiune. Cu un design asertiv și elegant, noul Renault Clio vine, de asemenea, cu tehnologie actualizată. Aceasta include, de exemplu, un tablou de bord digital și o gamă mai largă de sisteme de propulsie decât oricare alt vehicul din categoria sa. Principalul său avantaj este, însă, motorul E-Tech Full Hybrid de 145 CP care combină plăcerea de a conduce cu economia de combustibil.
Intro
Renault Clio a fost un succes neîntrerupt de la lansarea sa în 1990 – și 16 milioane de vehicule au fost vândute în întreaga lume până acum! A fost desemnată mașina preferată a Franței, a devenit un bestseller internațional și a câștigat două premii Mașina Anului în Europa. De cinci generații, este una dintre cele mai emblematice mașini de oraș de pe piață. Și acum s-a reinventat, devenind o ilustrare perfectă a curentului „Nouvelle Vague” al mărcii Renault, plin de cele mai recente descoperiri.
Ce este diferit la Noul Clio?
Design exterior
➔ O parte frontală simbolică, complet reproiectată, ce îi conferă un aspect modern și dinamic.
➔ Un logo distinctiv, sigla „Nouvel’R” din față, în crom mat-satinat, onorează moștenirea mărcii.
➔ O lamelă aerodinamică sculptată (în versiunile Techno și Esprit Alpine), direct inspirată din lumea motorsportului.
➔ Noua semnătură luminoasă, cu faruri subțiri full-LED, aduce o identitate vizuală complet nouă
➔ O parte din spate mai dinamică (bara spate reînnoită, stopuri modernizate, margini luminoase exterioare).
➔ 7 culori elegante, jante distinctive, cu diametru de până la 17 inch, oglinzi culoarea Noir Etoilé și antene de tip shark pentru versiunile Techno și Esprit Alpine.
➔ Aceleași dimensiuni ca versiunea anterioară: 4.053 mm lungime, 1.988 mm lățime și 1.439 mm înălțime.
Interior elegant și durabil
➔ Materiale mai responsabile. Noul Renault Clio este primul automobil care folosește fibre modale TENCEL, o fibră sustenabilă celulară pe bază de biomasă. În plus, suprafețele sunt acoperite cu TEP, un material cu acoperire granulată, realizat din fibre bio-sursă și poliester.
➔ Scaune sofisticate cu strat gros de spumă, tetiere ergonomice. Culorile scaunelor și ale spătarului, cusături și decorațiuni diferite în fiecare versiune de echipare.
➔ Planșă de bord îmbunătățită și actualizată, ce include un display digital fără margini, cu o diagonală cuprinsă între 7 și 10 inch.
Tehnologie pentru toți
➔ Afișaj digital la îndemâna tuturor
➔ Conexiune wireless pentru smartphone la Renault Easy Link, platforma multimedia ce oferă acces către o gamă completă de aplicații, inclusiv navigație, întreținere proactivă și infotainment.
➔ 20 de sisteme de asistență avansate de asistență pentru șofer. Active Driver Assist, camera video cu vedere 360°, frânarea activă de urgență cu senzori pentru bicicliști și pietoni, asistentul de parcare cu mâini libere.
Confort pentru cei aflați la bord
➔ Aer condiționat automat
➔ Card de acces hands-free
➔ Încărcător wireless pentru smartphone
➔ Scaunul față pentru pasager reglabil pe înălțime și cotieră centrală, începând cu versiunea Techno.
➔ Portbagaj cu o capacitate de până la 391 de litri*
➔ Tehnologie MULTI-SENSE ce permite ajustarea setărilor de iluminare pe tabloul de bord și consola centrală.
Gama de motorizare
Noul Renault Clio are o gamă de grupuri motopropulsoare care utilizează diferite surse de energie, inclusiv E-Tech Full Hybrid de 145 CP. Plăcerea condusului electric în orașe este astfel la îndemâna tuturor. În același timp, se obține reducerea consumul de combustibil și emisiile de CO2. Celelalte opțiuni – benzină, motorină și benzină/GPL – acoperă o gamă largă de motorizări. Acestea se adaugă la cea mai cuprinzătoare gamă la nivel general. Cu alte cuvinte, fiecare șofer va putea alege configurația care se potrivește cel mai bine obiceiurilor și nevoilor sale. Un asistent de conducere eco pentru toate opțiunile de propulsie îl sfătuiește pe șofer cu privire la cele mai bune modalități de a economisi combustibil și de a reduce astfel emisiile de CO2.
➔ E-Tech Full Hybrid 145: mai multă distracție cu mai puțin combustibil grație combinației de două motoare electrice (un motor de 36 kW și un generator de pornire de înaltă tensiune de 18 KW) cu un motor termic cu 4 cilindri, 1,6 litri, 69 kW (94 CP), o cutie inteligentă multimodală fără ambreiaj și un baterie de 1,2 kWh.
➔ TCe 100 LPG: o mașină multifuncțională cu un cost de utilizare redus. Motor turbo cu trei cilindri TCe 100 GPL.
➔ TCe 90: un grup motopropulsor bine echilibrat. Motor turbo pe benzină cu 3 cilindri și 90 CP, cu un cuplu de 160 Nm și o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.
➔ SCe 65: economic și ideal pentru oraș. Motor 1.0 SCe – 3 cilindri aspirați normal -, cutie de viteze cu 5 trepte, 65 CP putere și 95 Nm cuplu.
➔ Blue dCi 100: înaltă performanță și consum redus. Motor de 100 CP și 260 Nm, prevăzut cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Deosebit de eficient pentru utilizarea pe drumuri de viteză și pe autostradă.
Lasa un comentariu